Jumaat, 1 Mei 2009

Membawaaaaaaaaaa...ahahah

Salam..

Masih dalam mood xbrapa bes..tp..sedikit hepilah jugak skang neh..sbb ape hepi..hahah..membawaaaaaaaaaa kan pic2 neh..ahahahah....aku memg x lepaskan peluang nak sembang2 ngn AWOK kat @15..walopon rmai giler org n AWOK pon rasanya juling bijik mata tgk msg2 fan beliau...aku x kesah..asalkan AWOK sempat baca msg2 aku tuh pon xpela..AWOK nih kan memglaaaaaa...tak sebut nick bla balas..adoila..AWOK xtau ke..sebut nick tuh adalah menda wajib utk chat kat @15..(bg aku la)...xpela..mayb 1st time AWOK cet kat situ..hu2....ahahaha..thanks AWOK dgn kata2 yg memflora cintakan ati aku..ahahah...gurau jek..

Gambo nih VISCOSE dari ARIL LOVER @ Cariforum yg amik..thanks a lot

Nih pulak hasil dari blog JOE LEE...thanks JOE...ni petikan dr blog tu lah

'Pic si awok ni khas buat kakjauhku, peminat tegar Aril (Aril hi hi kat kakjah perasan tak masa chat @15?)' (kakjauhku tau)....

Ahahahah...facial expression tuh yg tak tahan..wakakkakaakkakakakakkakak..


kami kat ARIL LOVERS @ cari.com memg bes sangat bila MR.MOONJAY aka ketua kampung ARIL LOVERS myspace sudi menjenguk kami kat kat forum cari neh..hu2..at least..ARIL tau yg ada jugak peminat2 tegar beliau kat forum cari..nak tegelak pulak aku tgk video AWOK kat KEPITANS(gelaran forumers yg anti AWOK)..baiknye ati awok...dia x kesah pon org2 hina n kutuk2 dia..xpela WOK..mulot org bukan boleh ditutup..sabar je lah..
Konsert AF minggu neh mcm gempak..tp..aku xtau nak tgk ke x..xtahan nak tgk bila AWOK xde..kang sedih lagik..tp..rasanye ada kejutan kat konsert af tu nant..fan AWOK yg lain..kalu nak tgk AIM tuh...tuko2 la ke cenel 104 jugak..mana tau ada sesuatu berlaku kan..hu2
nota kaki: KAKJAH MASIH NAK AFMASUK..MALAH..MAKIN BERKOBAR KOBAR NAKKAN AFMASUK..BG KAKJAH..PERJUANGAN ARIL DI AF7 X PATOT BERHENTI DI SITU..

4 ulasan:

AbdulWaheeD berkata...

sob sob sob..
sian kak jah ku syg ni ekekekekeke

~~zAnAfAhMi~~ berkata...

dah agak dah masa baca blog joe li tu, mesti dia kata kakjah ni...

kakjahku berkata...

AbdulWaheed~~sedih x abis lg nih

kakZana~~ahahah

Sue berkata...

Vote for ARIL now!!!!!! AFMASUK!

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.