Isnin, 13 April 2009

Konsert 5 AF7:ARIL n pingu nye..anak emas ke???

Salam..

Konsert 5 af7 memang bes..sume elemen2 yang ada pada af yang aku rasa menjadi rempah ratus yang menyedapkan AF dah kembali..korang nak tau x..nape aku suka tgk AF berbanding OIAM,MENTOR etc...sbb..ada kejutan2 n gimik ntah pape @ drama2 ala felda kata sesetengah forumers kat Cari.com..lantakle felda ke hape..bg aku..ni lah sbb af unik berbanding rancangan mencari bakat nyanyian yg len..selain diari yg hari2 ditayangkn..drama2 felda ni lah yg menjadi kekuatan af..

Konsert semalam..mcm ada sumting wrong time lagu bonus..nape dengau cam sumbang jek..part ARIL n ECAH tuh..nape dorg x fokus bebetol..kamera fokus ntah kemana-mana le..kelaut.. pic sume credit to joe lee aka klubbkidd

cutenye 2 org neh kannnnnnnnnnnn..ape Aishkim2..Akim panas baran le..xsesuai ngn Ecah yg inesen..ARIL sweet sesuai jugak..tp...JUE nak letak mane??amponnnnnnnnn

Aku sunggoh xsangka..memang ngam giler suara Marsha n ARIL neh..nampak serasi giler..teringat aku kat RIZ n NADIA ..nampak romantic n sweet sgt2..xtau camne nak cakap..aku memg teruja sgt tgk dorg pefom..seriously masa mula2 aku dpt tau ARIL akan berduet ngn Marsha..aku syok sgt..sbb ape..sbb aku tau sora Marsha nih flexibel..sesuai berduet ngn sesapa saja..bertuah ARIL dapat Marsha..kalu dpt HELIZA..aiyooo..hado..amponnn fan HELIZA jgn marah ha..TP..satu je aku xpuas ati..tenaga pengajar..bkn aku xsuka korg tunjuk reaksi suka giler bila ARIL kna puji..tp..kesian tau kat ARIL..org dah cakap yg dia ni anak emas lah..apelah..pelik aku tgk org2 yg suka complaint pasal neh..

Kejutan yang sgt menjadi..aku mati2 ingat Izwan PILUS yang ganti ARIL kat umah dia tuh..upenye..ADAM..wahaha..jahat giler team produksi..aku gelak guling2 tgk mamat tuh rupanya Adam..pastu..tgk pulak muka ARIL yg cam bengang jer..so cuteee..haha..malam tuh terserlah betapa sweetnye ARIL neh sbenanye..walopon rmai ckp mulot dia lancangla..poyola..tp..aku rasa..dia nih seorg yg sweet..sbb tuh cikgu2 sayangkan dia..walopon(japgi adala yg kata aku bias kat ARIL..ehhh...aku memg bias..ada aku kesah??)
Moment yg paling sweet n cute masa AC soh ARIL pilih antara dua..bantal polok ke BEAR yg JUE bagik..haha..sekali lagik aku nak kata kat team produksi konsert af..jahatnyela korg..haha..ARIL mest malu gilerrr..haha..kalu Hafiz kna camtu..aku rasa ia dah nanges cakap..'aku diperkecikkan tau'..amponnnnnn..molot aku laser sket..td aku tergigit cili padi time mkn laksa..kekekeke...ARIL..AWOK..ko jadi diri sendiri je..xyah ko nak tersentap bila baca komen pengutuk2 neh..ko dan diri ko tu pon dah cukup membahagiakan ramai org disekeliling ko..(apa..salah ke aku cakap??)


Kesimpulannye..aku xkata apa yg dingomelkan oleh sesetgh..(ke semua)..fan Hafiz pasal cikgu2 lebihkan ARIL tuh sebagai x betul..nampak obvious cekgu2 tuh tepok2 tampar time ARIL dipuji..n Cikgu CT tarik muka pas Hafiz kna puji..ye..aku sgt nampak benda tuh..tp..jgnla krn tuh korg nak kutuk ARIL..korg tuduh dia suka bodekla..hapela..kita nih lam idup..kalu nak dapatkan perhatian org..knala pandai2 amik ati org..(bkn aku ckp memBODEK nih satu amalan yg sihat..)..tp..bak kata artis paling popular kat M'sia..LU PK LA SENDIRIK..(err..Tahniah NABIL..sonok ekau polok2 Irma semalam..terbuntang mato kakjah ni ha)..pandai2la nak idup..kannnnnnnnn

P/S : Bila dengar ramai yg sorak2 bila nama Nabil disebut..aku rasa dah xde harapan RIZ nak menang kategori artis baru lelaki..tapi xpe..RIZ..buat yg terbaekkk..jdkan AIZAT satu cth..


PESANAN:FAN ARIL..KALU MASEH SAYANGKAN ARIL KAT AF..UNDILAH AWAL2..JGN UNDI TIME KONSERT..KAKJAH TGK..PAS UNDIAN DITUTUP..ARIL SIKIT2 JE LG NK OUT..ABIHLA KALU XDE ARIL..CAMNE NK LYN AF7??bosannn


3 ulasan:

AbdulWaheeD berkata...

sy cuke akim farah hekhek

kakJAHku berkata...

Aishkim cute..ARIL n MARSHA..gojes!!!

AbdulWaheeD berkata...

iyela2 huhhh

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.