Sabtu, 4 April 2009

Aku Tension!!!!!!!!!!


Salam..

Ye..aku tengah tension skang neh..sebab ape..sebab buat kesekian kalinya..hset haku yang bru aku bli bln dec tahun lepas wat hal..adoi..bru je beli..tp..byk pulak yang rosaknye..poblem paling menghampehkan ialah keypaid..adoi..ntah hantu apela yang dok tekan no.8 kat hset haku..hua2..dr semalam..no.8 tuh asik ditekan je..rasa cam nak hempok je hset haku tuh..tp..xpe..aku sabo dlu..satgi aku nak p kedai jual hset tuh..kalu bleh haku nak trade in je..perabih boreh je simpan hset cabok camtu..arghhhhhhhhhhhh...tensen haku...

Malam nih ada kunset AF..xsabo aku nk tgk ARIL n YAZID..ahaks..eh.terlari topik..hoh..ada aku kesah ke..okla..takat ni je lah..hset aku tu cam nak meletop je aku tgk..panas kemain..adakah aku dah terbeli hset tiruan????tidakkkkkkkkkkkkkkkkk

Ok..sekian..heheh..cam skema pulak..skang bhs aku dah mcm baik sket kan..ekekeke..sapa nk puji aku kalu x aku sdiri yg puji..wakakakakakakakakakak



9 ulasan:

AbdulWaheeD berkata...

minat aril ke ni hekhek

kakjahku berkata...

yela..this year minat ARIL..ahaks

AbdulWaheeD berkata...

aril x best laa ekekeke

kakjahku berkata...

ARIL bes wokkkk..ekeke

AbdulWaheeD berkata...

wekkkkkkkkkkkkkk

kakjahku berkata...

ARIL TERHENSEM WOKKK..ekeke

AbdulWaheeD berkata...

kemon laaaaa....
akim laa best hekehke

kakjahku berkata...

xde2..ARIL bes..

AbdulWaheeD berkata...

iyela2 sy sokong aril laaa hekhek

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.