Khamis, 25 Jun 2009

Turn Left Turn Right...ahah!

Salam..

ermmm...sekejap je masa berlalu...macam2 jadi pada minggu nih..yang nyata...jadual haku agak penuh sepanjang minggu nih..ada interview...yup..i'm looking for job..bisnes haku ok..but..tiba masa haku nak carik dwet dgn lbey gigih...mayb sbb haku dah terpanggil utk memikirkan masa depan dgn lbey serius..mayb aku akan wat 2 3 kerja...tapi xpe..asal masyukkk...aku dah jadik cam mata duitan lak pas tersedar yang diri haku bleh dikategorikan lam golongan shoppaholic..."ya Allah ya tuhanku...moga aku dikurniakan rezeki yang melimpah ruah dan diberkati olehMu didunia dan akhirat..amin ya rabbal alamin"..


Ok..balik kat tajuk kat atas tuh..turn left turn right..ingat x lagik filem Hongkong yang menampilkan Takeshi Keneishiro sebagai hero dan Gigi Leung sebagai heroin..dorg tinggal lam satu bangunan apartmen..tapi..xpernah bersua muka..dorg sentiasa berada ditempat yg sama lam satu masa..tp...xpernah berjumpa secara face to face..haku bukan hape citer pasal turn left turn right nih...nak lahirkan rasa sedey...sedeyyyyyy...uwaaaaaaaaaa...aku memang nak sangat AWOK datang ke utara..tp..bila dia dah datang...aku pulak nak ke KL..cam turn left turn right gakla citer haku nih...matilahhhh ada yg muntah kang..AWOK..rasa2 ko...bila kita dpt jupa ye..??aku x teruja nak jupa AWOK..tp..aku tertunggu jugakla saat2 dpt tgk AWOK kat depan mata...aku nak jupa AWOK nih bukan nak watpe sgt..nak snap foto je..dan foto tuh..akan jadik foto yg aku simpan spai bila2...AWOKK..i'm still ur no.1 fan..

Thanks Fadreza utk kedua2 pic yg cantik nih...pic yg kat bawah nih memang bawa seribu makna pada aku..yup..dua org lelaki ini memang aku minat sgt..tp..minat sbg peminat n artis je lah..biasalah kalu haku meroyan x hengat kat forum tuh..aku melawak je..aku kalu jupa dua org nih..xdela aku nak tarik rambut ke..tarik tlinga capang awok tu ke..xdela..aku suka snap pic je ngan dorg..cakap pon sket2 je..yela..aku nih kan pemalu..aku jupa RIZ aritu..cam senang nak campur ngan dia...dia peramah dan jenis x kisah...dgn AWOK aku x penah jupa...tp..rasanya karekter RIZ n AWOK nih xde jauh beza kot..peramah,gila2 dan kadang2 mulut leh tahan gakla...hua2..mayb gath ARIL nant aku akan try pegi..kalu xde halanganla..aku tunggu je bila ARIL nk wat gath..kalu kat KL okla..kalu jauh sgt..mayb..xdptla aku nk pegi..aku kan penakut jalan jejauh..(upss...terbagitau plak)..ari ahad nih aku nk jupa RIZ..xsabo haku nk rasai suasana event FC nih..haku xpenah join lagik pon mana2 event FC..nih 1st time haku nak join...mcm2 rasa bermain lam ati aku..

Sok..stelah bbrp lama...haku akan menjejakkan kaki ke KL..bg semua org..KL tuh cam biasa jek bg dorg..tp bg haku yg dah bertahun tahun x p KL..rasa teruja tuh adala jugak..hu2..byk tujuan aku ke KL nih..nak p event RIZfc,nak jupa kwn2 lama,nak jalan2,nak suping2...errr...tu je la kot tujuannye...wahahah..
Nota Kaki:~~ari Sabtu haku nk suping2 kat jalan TAR,ari ahad haku ada event RIZFC kat IOI Mall Puchong,ari senin haku nk ke aquaria KLCC kot..ari selasa masih lam plan lagik..hmmm...fan AWOK area Utara..sok ARIL ada kat Cinta Sayang Resort SP..karnival rakan muda..aku pon xtau sgt event nih cemane..samada open or tertutup...kalu btol korg teruja nak jupa AWOK..korg redahhhhhhhhhh je ke Cinta Sayang Resort tuh..haku...xdptle..uwaaaaaaaaaaa

1 ulasan:

BeruangKambing berkata...

hahaha...peejah karipap..welcume to KL..pakei mask p beckp..pe ni...g cuci muke cpt...;p

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.