Sabtu, 13 Mac 2010

My new friends..

Salam...

Wah..dah pukul 4.30 pagi..aku masih mengadap PC..maklumlah..esok cuti..hu3..Happy belated Besday kat kawan aku nih..thanks sebab belanja makan mcD..depa semua nih my new friends...kepala pon boleh layan..ok la tuh..berkawan biar seribu..berkasih biar satu..nak berkasih dengan sapa yee..hmmmm..?


Gaji..bercakap pasal gaji..sabar je lah..memang gaji x masuk lagik..nak buat macam mana..dah kerja pon sebagai sandaran je..

Hari nih ada peristiwa sedih yang berlaku..teman sekerja aku telah kehilangan suami tercinta..umur masih muda..30 tahun kalau x salah..punca kematian adalah kematian mengejut..arwah x pernah sakit..sedih bila kawan aku bercerita yang dia baru 3 bulan nak duduk dengan arwah..sebelum nih dia mengajar kat Sarawak..mungkin semuanya telah ditentukan..ajal maut dan jodoh di tangan tuhan..Al-Fatihah untuk arwah..moga allahyarham ditempatkan bersama golongan mukmin yang soleh..amin.

Amik ko muka cam x mandi jek..ahahaha...aku harini kelam kabut sket..almaklomla..terlewat bangunnnnnn


Tugas sebagai guru memang mencabar..murid-murid semua dah makin advance..mentaliti budak2 memang lain daripada kita..so..kena adopt diri jadik budak2 sket bila nak mengajar..sebab bukan semua benda yang kita tau dapat diterangkan dengan baik kepada murid..sekarang nih aku mula memahami bahawa murid-murid menengah rendah masih perlu dididik seperti pelajar darjah 5 dan 6..tahap pemikiran mereka masih mentah..masih perlu mengingatkan perkara-perkara yang kita anggap remeh pada pandangan mata kita kepada mereka..dulu aku budak2 pon macam nih la jugak..hmmmmmmmmm

X lengkap post kalau xde cerita pasal ARIL atau RIZ..pasal RIZ..RIZ angels ada buat gath bersama RIZ pada 13hb nih..korang cek kat web RIZFC utk maklumat lanjut..aku memang x leh p..sebab ari senin dah kna p buat kerja2 sampingan kat skulah..biasalah..guru sandaran cemerlang..ngahhahah..pasal AWOK..dia tgh bz dengan trek selebriti..katanya..jangan gelak bila tgk 1st episod besok..dia kaku sket katanye..kita tgk je lahhhhhh nant..esok stay depan tb je lah..af8..bes ke?
nota kaki:konsert ROket..esok jugak..tgk yek!

0 ulasan:

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.