Selasa, 30 Mac 2010

AF8..syok sendiri ke uols?

Salam sume..

Dah 2 minggu konsert af start..tapi honestly kemeriahan af tahun ni kurang terasa..xtau sapa yang salah, pengacara, pelajar af8 or produksi af8 keseluruhannya..malas nak cakap banyak..nampak beberapa kelemahan af8 ni..paling utama bab diari..ditayangkan tepat jam 730 malam..hurmmmmmmm..sesuai sangatla gamaknya tu kan..kalau dulu mak bapak bising pasal anak dok layan drama spektra ke or drama taiwan time maghrib..skang diari af8 pulaklah amik tempat utk dicarutkan tuh..diari dah bes..tapi ditayangkan pada waktu yang salah..n tambah x besnya..setengah jam pulak tuh..hellooooooooo..af bes sebab ada diari ok..kalau dah diari korang hazabkan camnih..apa yg istimewanya lagi?

BTW..dua orang kat atas tuh jadi student utk aku tengok..tapi untuk afundi..mayb ada skali aku undi shahir kot..time dia jd bottom three..now tanak afundi dahla..malas..sebab apa..ntahla..af8 macam x mendengar je rungutan peminat setia........!


Aril..artis keluaran af..memang aku afundi..sebab aku suka tgk af7..sebabnye xde la menda2 yang xbes sangat n xdela nak tiru American Idol sangat konsepnya...ARIL kat trek memang lain daripada Jimi..keep it Up..nant lama2..org yang x dapat terima ko tuh akan suka jugak aril..biasalah tu..perfom molek2 kat ABP..lagu KRU khennnn!

ARIL..Daus nyanyi lagu menatap matamu bes x?cara Daus cam comel2..ok la tuh..budak2 suka Daus nih..rasanya kekal lama kot kat af..jadi finalis..hmmmmmm..x kot..voley?

My Best friend wedding gitu..nanges jap..BTW..happy for u Farhana..boleh x nak kata kawan aku yang paling cun dah berumahtangga..tahniahhhhhhhh!Moga bahagia selamanya Amin..




Cantik kan kawan aku sorg ni?
Okla..just happy tgk blog JOE LEE..pam jamban dah kembali uols..matilah byk carotans gitu..ai loikeee..memang patot pon ko carot kat production af tuh..macam membutakan mata n memekakkan telinga je dorg tuh..
mode:just kritikan..bukan nak menjatuhkan!

0 ulasan:

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.