Isnin, 8 Mac 2010

HOTFM big jem..Raja Lawak..n AF8 uols

Salam sume..



Aku skang nih cam takde bahan lak nak update kat blog nih..hahah..since dah makin bertambah kerja2 aku kat skolah nih,cam malas lak nak update blog.. tapi..utk tatapan para pelawat tersayang, aku akan sedaya upaya mengaktipkan diri aku untuk mengemaskini blog aku dgn sekerap mungkin..skang aku bz semak kertas ujian..kadang2 naik pening bila semak jawapan2 yang merapu meraban..nak buat macam mana,budak2 kan..pasni kna gigih lagi ajar bagi depa jadi pandai lagi..ya Allah ya Tuhanku,terangilah hati anak2 muridku ini..aminnnn.



Ari Sabtu..6 Mac..akhirnyaaaaa..aku berada di tengah2 kepanasan kat padang kota tuh utk menyaksikan artis kesayangan aku, AWOKKKKKKKKK!Aku tumpang kereta Pinkala..thankss a lots...kalu xdak pinkala nih..harapanle aku nak jejak kaki kat padang kota lama nih..aku dah xde kereta..nak p merempit cam menyeksa diri sendiri lak kan..nak ajak org terdekat..sorg pon x available..mak...saya nak beli kereta..hu3

Cam biasa..kalu konsert hot af Big jem nih..nak dapat port baik punye..yakni depan stage..kna ada VIP access..tapi nak dapat vip acces tuh kna dafta streamyx lak..tanakla..aku dah ada broadband dah.. so..terpaksala mencelah kat mana2 yg patut..gigih aku zoom camera nak dapatkan gambo2 utk tatapan kengkawan..hu3..ARIL nyanyi lagu apa? Rasanya semua dah tau dah..lagu ARIL dgn SKYband tuh tajuknye tak ku sesali..bes killer wok..japanese rawk..ARIL memg get into it!


ARIL nih..kalu ngn aku, x penah nya nak wat muka hensem..wat muka cacat dia je lahh..cissss..habis aku kna gelak..dengan PINKLA nih..tau pulak ko wat muka comel ye..wekkkkkkkkkkkkkk!

X sempat nak beramas mesra dgn lebih lama n memenuhi impian bbrp als yang nak bercakap dgn ARIL kat fon, terpaksa aku bagi laluan utk fan2 yang mayb 1st time nak berjumpa n bergambar dengan ARIL nih..siap ada yang nak mintak autograf..AWOK..ramai orang Penang minat hang..selalu2 la mai sini naaaaa..hu2..




Walaupon panas, letih n segala rasa pon ada..berbaloi la aku p Hot FM Big Jem aritu..dapat tgk AWOK perfom secara live lagik..AWOK..sekali lagik nak cakap..u makes me proud to be one of ur fan!Good Luck utk bidang baru yang anda akan ceburi nant..bidang pengacaraan...ALS sentiasa dibelakang anda!
MODE: x sempat nak habiskaan karangan blog semalam..tetiba blackout..hoh

0 ulasan:

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.