Rabu, 8 Julai 2009

Salam..

Minggu yang agak meletihkan..but..happy sbb ada pengalaman baru yang aku sedang kecapi skang neh..pengalaman hape??malas nak citer kat cni..spe yg salu skod facebook haku mayb tau la kan..syhhhh...ha2..blog haku nih xkan menyentuh tentang haku secara detail..sbb pe..sbb haku punye sukelah nak citer detail ke x..ahahah..blog haku byk citer ringan2 jek..aku xsuka citer everything yang berkaitan dgn aku kt blog..bg aku..ada benda yg kita leh share..dan ada benda yg kita xleh share kan..so..stop asking me about benda yg korg rs aku xkan citer sgt kan..hu2..aku xanggap blog mcm diari..just tempat utk aku luahkan pendapat..kalau ada bbrp org je yg baca pendapat2 aku nih pon xpela..i just want to share something yg aku rs ptot aku share dgn korg je..

AWOKKKKKKKKKKKKKKKKkkk...

Oh my god..dunno anything dah pasal this guy..ada FB but jarang lak update..ha2..mayb dia jnis xupdate sgt benda2 nih kot..last thing yg aku tau psl Awok..dia balik Melaka pada 7hb aritu...now..mayb dia ada di KL..mayb weekend dia ada show kat mana2 kot..i will update kat my shoutbox kalu aku tau pape aktiviti Awok yg terbaru yek..hmmm...semalam dah dgr lagu Toksik versi studio..much better lah..muzik dia still heavyla..but..ok la bg aku..sbb aku layan gakla muzik2 camnih..but..utk jadi hits...i dunno..fans harus cuba popularkan this song la..arini sdeyla pasal xdgr lagu Toksik kat carta c.30..maknanye..lagu nih xmsuk carta mlm nih..adoyai..ARIL LOVERS..mana semangat anda semua??keep voting toksik k..lakukannya utk ARIL..ini cara nak support him kan..

Pic2 nih jupa kat myspace kawan ARIL nih..ermm...nak bgtau his name..namanye AMIRUL..salah sorg admin ARILFC..kawan baik ARIL la nih..terer shafel wooo..aku tgk kat utube..ahahah...Amirul..jgn marah aku tepek muka ko kat cni ekkk...AMIRUL RAWKKKKK...!

BTW..geng2 AL's kat cari.com...sori sesangat aku xleh join korg sgtla..cari.com sengal sangat skang neh..(bg line internet haku la)...aku masuk dok melangut setengah jam pon page x loading lagik...sempat mkn mee gureng,maruku sebungkus,pastu p bancuh milo sbil nak tunggu page load...ha ha ha hampeh tol la...kadang2 aku masuk gak..kalu aku parking je..korg pepaham je la ekk..jgn ingat aku xmsuk aku lupakan korg..Uools stil lam ati aku tau...banglo terlebeyyy suda tau..TERBAEKKKKKKKKKKK WOK!
ok..esok or lusa ke..mayb aku akan wat post yang menyentuh tentang satu benda yang agak seriusla pasal remaja skang nih..hmmm...aku kna wat research sketla sblom wat post2 cenggini...(matilahhh aku feeling kaunselor segala)..dah lma aku xwat post2 camnih kan..AWOK n RIZ je subjek haku..haku pon bosan gak baca blog haku kekadang.kah2..
errrrrrrrrrrrrr...xde nota kaki..jgn lupa vote 3 lagu nih...
1.KU PINJAM SATU BINTANG
2.HARUSKU YANG PERGI
3.TOKSIK

4 ulasan:

~PakKaramu~ berkata...

Salam ziarah dari Pak Karamu

Diana007 berkata...

Jah dear, havent had a chance to hear Toksik studio version or even the Live version dalam radio sepanjang I requested that song.

Anyway.. if happens that you have the mp3 of Toksik (studio), care to share with us.

Diana memang dah x boleh layan cari.com... I couldn't tolerate with the new image of cartoon yg depa nak potray.

AbdulWaheeD berkata...

x abis2 dgn awok dia huhh

kakJAHku berkata...

pak karamu..wsalam...welcome

kakdiana...hu2..cari.com yg baru nih bes sbb dpt tuka2 avatar..tp..sengal sgt..page lbt loading

AbdulWaheed...Awok bes woooooooooo

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.