Khamis, 16 September 2010

Raya..day 3 till day 6

Salam lebaran...

Yeahh...bermula hari Selasa n arini, aku dah stat keja...X ramai pun budak2 yang mai skolah...dorg pepandai amik cuti sendirik..kalu aku jadik budak2 tuh pun aku cuti jugak kot..miahahahha...bes jugak ngajo sebenarnya..cuti lama2 pun bosan gak..

Stat dengan cerita Aril dulu la ek...nanti hangpa semua boring dengan citer raya aku yang x keberkesudahan gituh..Aril beraya di JB di rumah sahabat beliau yang telah kembali ke rahmatullah...kelaurga sahabat itu pun telah dijadikan keluarga angkat oleh Aril dan kawan2..inilah yang dikatakan sahabat sejati..walaupon sahabat kita sudah tiada, silaturrahim antara kita dengan keluarganya perlu dipelihara...
Akhirnya..dapat jugak bergambar raya dengan Pn.Fatimah nih..hahah..mak aku memang x suka bergambar...jenuh pujuk baru mak nak posing cenggini....

Arinih ada Open House kat kampung Kubang Semang...satu famili yang agak femes lam kampong nih buat open house besar-besaran untuk menjamu semua penduduk kampung...sekali-sekala dapat berkumpul macam nih bes jugak..maklomlah..penduduk kampung nih memang rmai giler..


Sahabat lama..sahabat time skolah dulu...Hari Isnin lepas aku buat laksa n karipap..saja nak menjamu kengkawan yang dah lama x rasa karipap buatan aku...dulu time skolah, aku memang rajin jual karipap.Maklomlah, kami bukan dari keluarga yang senang sangat..mak buat karipap untuk membantu meringankan beban ayah...so..dari kecik lagi aku dah pandai kelim karipap hoccay...
Hari Ahad kami berkumpul kat umah Shimah...Bes jugak dapat kumpul2 sambil menyepahkan umah si Shimah nih..bukan selalu nak dapat peluang cemnih..muahhahahahah


Esok cuti..plan aku...wahhhh..harap2 jadik...nak p raya umah one of my fren nih..then nak p berkarok..pas karok, nak ke pasar malam Feringghi...nak p posing2 tangkap gambo..biasalah..sejak ada Facebook nih..ada je gambo yang nak dishare gituh...ok..kalu korg add aku kat Fb, pastikan jgn guna msg pelik2..kalu x..memang aku reject hoccay..serammmm

1 ulasan:

Ain Najwa Roslan berkata...

soory der ... xlentok lagi wa dgn ASMARA itu . hahahah

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.