Ahad, 21 Februari 2010

Aini..ARIL n Yeop..zz

Salam semua..

Dah pukul 2 lebih dah..aku masih lagi x tidur..rutin burung hantu..paham2 je lah..hu3..bukak2 je FB arini..one of ARIL's frens..Azizi.. bagi mutiara kata nih kat aku....

"Seorang guru yang jujur harus berniat agar muridnya lebih pintar daripadanya, manakala seorang murid yang jujur harus pula mengakui kepintaran gurunya"

Kata-kata yang penuh maksud..and memberikan semangat pada aku untuk terus menjalankan tugas sebagai pendidik dengan lebih baik..pelajar kelas yang aku ajar ada yang langsung tidak boleh berbahasa Melayu..mengeja pun tidak pandai..cabaran besar bagi aku...n i have to take the challenge..(cakap omputih ok..aku tgh blaja)..



BFF aku sorang nih..Aini...bermurah hati nak belanja aku pizza arini..hu2..thanksss ye..beliau pon cikgu macam aku..tapi pengalaman dia lebih sikitla dari aku..n sekolah yang dia dapat sangatla mencabar..'ya Allah ya Tuhanku, permudahkanlah tugas kami dalam mendidik anak2 bangsa kami'..Amin!
Minat pada artis..what do u expect?i 'm young..love music..love AF..soo??..for ppls yang set mentaliti..ur career sbg pendidik tidak sepatutnya melibatkan diri dengan dunia artis2 nih..bagi aku..remaja suka muzik..remaja suka hiburan..remaja suka artis..so..untuk mendekati remaja yakni anak2 murid nih..i have my own cara..as long as muzik tuh x melampau..aku ok je...budak2 nih suka shuffle..aku kata macam nih ja.."jangan hangpa shuffle time kelas dah la..tu memang nak knala ngan saya"...baik bebudak tuh shuffle daripada pi merempit sana merempit sini..ye x?

RIZ @rakaman HELLO Bernama TV...credit to RIZAngels..

Terbaru tentang RIZ?..dunno la..skang x byk yang aku tau pasal RIZ nih..yang aku tau..fan RIZ..uols kna rekues his song byk2 k..single BERMULA SEMULA jarang diputarkan..so..keep rekues!

AWOKKKKKKKKKKKK!

Hmmmmmmmm..know something kot..but can't tell,..hahhahaha..wait jeeeeee!BTW..next week episod akhir JIMMY kat trek selebriti..who will be the new host for TREK?

ARIL skang tgh rakam lagi his new single..adakah dia akan nyanyi his new single kat HOTFM JAM @ penang nanti..?????

Nota kaki:~~~~~~~~~~sat je rasa cuti seminggu nooooooo

0 ulasan:

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.