Ahad, 30 Januari 2011

Zumi Zola...GSTT..TEBAL



Salam..
Uols mampoo x nak mengenali jejaka jambu kat atas tuh? Bagi penggemar sinetron yang bersepah-sepah di kaca tv, mesti kenal dia nih..Zumi Zola..atau nama panggilan manjanyer ZEE..Kalau dia dipromote sakan macam Baim Wong, mesti lagi hangat dia nih kat Malaysia yang tercinta nih...tanak tulis lebih2..nanti ada yang cop iols sbg penjilat hendon pulekkkkkkk...matilah! Pengetua af9 pon hendon gituh..menanah x mata?


TEBAL 1..yer saya dah tebal sebanyak 2 atau 3 inci..Nih semua gara-gara sinetron yang bersepah kat tv..yer..salahkan sinetron lagik..uhuk3..dah x dak koje..dok umah tgk sinetron je la..aku layan sinetron sbb ada hero ganteng jah..voley?


TEBAL 2...yer..Ajam nih sudah tebal sikit..eheheh..yang aku tau dulu heols pemenat mcD..tp skang x pnah pulak dia sebut mcD ke hulu ke hilir..tp yang nyata..dia dah TEBAL hoccay..Jep boleh senyum bangga skang neh sbb dia dah ada geng..ngahahahhah...ampon!



Gegambar kredit kat apa nama pelakon nih..Nazim ke apa tah..(iols x brp menat..thats why x knal)

GSTT...

banyak khabar gembira yang dikhabarkan oleh menteri..tp..adakah khabar itu indah bagi kami Gstt yang pengalaman x sampai 3 tahun nih? Khabar itu lebih kepada khabar duka..seperti memberi isyarat supaya kami tidak lagi berharap untuk mendapat tawaran kontrak lagi utk tahun nih n tahun2 akan datang..dah baru 2 tahun jer aku grad..mana nak datangnya pengalaman sampai 3 tahun tuh??T_T...minat jadi cikgu sangat mendalam..KPLI..satu2nya harapan!

nota kaki: sekian..ratib sendu sebelom tdo..

0 ulasan:

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.