Ahad, 2 Januari 2011

Happy New Year Everyone........

Salam..

Selamat Tahun Baru buat semua yang sering singgah ke blog aku yang nan hado nih..So sori..kali nih xde cerita Aril hokkeh..Azam..apa yer azam tahun baru aku..Aku rasa azam aku tiap-tiap tahun macam sama je..mungkin tahun 2011 nih tahun untuk menstabilkan lagi hidup aku daripada pelbagai segi..mungkin tahun nih akan menjadi tahun aku mencari cinta..wahhhh...stetmen x hagak2 khennn!!!


Bad News for me...nangessssssssssss bengkak2 mata jap...hari Khamis hari tuh aku call pegawai PPD n tanya pasal GSTT untuk 2011...n jawapannya ialah..NO GSTT for now!Hanya ada khidmat guru ganti sahaja..sedih jugak dengar jawapan dari PPD..maksudnya..Khidmat aku di SMKPR telah tamat dengan rasminya pada 31 Disember 2010..Start today..aku jobless! Rasa nak menitik air mata di hari terakhir aku kat SMKPR..sobs.

Setahun kerja di SMKPR buat aku jadi rapat dengan sebahagian guru-guru n staff di SMKPR..Banyak kenangan pahit manis yang dilalui..Mungkin banyak pengalaman n sepak terajang dunia pendidikan yang aku belajar kat sini..mungkin ianya berguna di kemudian hari..


Sekarang nih..aku mungkin menjadi antara beribu-ribu (ke berpuluh ribu) graduan yang sedang mencari kerja...Yang pasti nxt year mayb aku x menjadi seorang guru lagi..tukar profession pulak..tp i'll make sure i will be a teacher one day..I love this job..soooo much!

Walaupon setiap end of year akan ada rasa sedih macam nih..aku tetap bersyukur..terima kasih Ya Allah!Aku mesti lebih aggressive lagi lepas nih..dunia makin mencabar, semua orang berlumba untuk menjadi yang terbaik..Chaiyok2..!

Nota Kaki:~~Next Week mayb ada interview..wish me luck!

0 ulasan:

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.