Ahad, 18 Julai 2010

Menjaga Hati....uhuk3

Salam...

Malam nih aku dalam mood x berapa nak bes..Aku mula jadi takut bila aku war2kan secara terang-terangan yang aku adalah peminat kipas susah mati Shahir..ada sesetengah orang yang menganggap aku macam orang penting...no..aku minat Shahir biasa2 je..aku hanyalah peminat Shahir yang biasa..lepas nih aku malas nak amik pot dengan sentap menyentap grup si polan dgn grup si polan yang rata2 peminat Shahir nih..Aku malas nak menjaga hati sesiapa..thats it! Ada sesetengah orang yang terbuka bila kita menegur..dan ada sesetengah pula akan melenting...its normal..aku pon pnah melenting n kadang2 dpt terima teguran org lain..

Aril...peminat2 ARIL jgn lupa undi lagu Aril di muzik2..lagu Biar Begini..gamba2 nih aku amik dari FB geng2 ALS...aku rasa tenang dengan ARIL lovers...dengan RIZ angels pon aku rasa bebas..Bila masing2 meminati artis dan tidak langsung 'memaksa' artis itu untuk mengikut rentak mereka, barulah terbaekkkkkk! Win2 situation..


VOTE lagu Biar beginiiiiiiiiiiii di muzik2 sini

3 ulasan:

mUzLiA berkata...

pijah....cheer up bebeh...juz ignore that people...nantik wat semak pale otak awk jer..coz tu hak kita nk minat sp2 artis pon..remember pesan akak...juz think of ur ownself...& for sure kita tau ape yg kita buat...kita tau ape yg buruk n terbaik utk kita...hoke!!!

Za berkata...

KJ, saya gi site TV3 tu nak vote lagu Aril Biar Begini, tapi lagu tu tak senarai pun. Dah terkeluar dah ke?

kakJAHku berkata...

kakMUZ..thanks for ur advise...=]
Za..tunggu lagu tuh jd lagu pencalonan lagu kat tv baru vote k

 
© 2007 Template feito por Áurea R.C.